zondag 16 december 2007

Mijn oude schoolvriendin

Vandaag was eindelijk de dag, mijn vriendin Michele bezoeken.

Ik naar Haarlem per trein met in gedachten een relaxte reis met 1 keer overstappen van 2 1//2 uur.
Ik heb er 5 uur over gedaan! Ben het aantal treinen vergeten waar ik in en uit ben gestapt.

Die 5 uur werd wel beloond met het weerzien van mijn beste lagere school vriendinnetje na ca.35 jaar.
Heel speciaal, maar ook indrukwekkend. Wij zijn nog niet uitgepraat. Mijn lieve vriendin heeft 7 maanden geleden haar man, enige en grote liefde verloren. Hartverscheurend.

Gerhard heeft vaak gebeld toen ik in de trein was.Dat had ik ook wel nodig.

Thuis was het allemaal goed gegaan onder leiding van mijn lieve Jetske.
Hondjes blij om me weer te zien, Noor sliep al, Adriaan met zijn vriendinnen op stap en Jurren bij zijn vriend Lorenzo.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten