dinsdag 15 oktober 2013

Een verrassing van mijn vriendin uit Frankrijk

Een enveloppe en wat voor een, dat kan alleen maar van mijn vriendin Anja afkomstig zijn ?? Ik zie prachtige postzegels, vlinders en schilderingen.
Een compleet verrassings pakket met opdracht, het lijkt wel of ik jarig ben !  :-)

Ik had inderdaad om Sharpies gevraagd, omdat ze in Nederland niet te vinden zijn. Perfecte stiften om mee te tekenen en te doodlen. Zelfs stiften ontvangen om op stof te tekenen in mijn favoriete neonkleuren. 
Verder een boek over een lotgenote, moeder als nabestaande van suicide. Een aanrader van een bevriende pater van mijn vriendin.
Een prachtige kaart die ik als opdracht af moest maken. ( wordt vervolgd)

Een prachtige collage met monoprints en zelfgemaakte stempel. Prachtig zijn de kleuren combinaties.


Origineler kan bijna niet, zelfgemaakt inpakpapier.

Anja met haar niet te stoppen creativiteit.

Rechts zie ik zelfgemaakte Washi monoprints gelli tape !
Bedankt lieve vriendin, bezoek vooral haar prachtige blog !  http://scrapitch.over-blog.com/