woensdag 24 juli 2013

Mijn lieverds.

Met de tropische temperaturen van afgelopen dagen was het heerlijk verfrissend om te zwemmen samen met de honden bij het honden Noordzee strand vlakbij het Haringvliet.

Met een waterbestendige fototoestel maakt het niet uit dat hij nat wordt. Dat is te zien op deze foto maar ik kon zo wel goed op ooghoogte foto's maken.

Het is niet druk op het strand als je een paar honderd meter verder door loopt, daar stikt het van de vogels daar is Heiko  een fan van. Lekker er achter aan rennen, hij krijgt toch geen vogel te pakken. 

Van zonnebaden zonder zand is geen sprake want er wordt wat af gegraven door de hondjes. Maakt niet uit ik heb toch geen geduld om in de zon te liggen bakken. 
Op facebook via de Nederlandse Epagneul Francais club kwam ik bijna in de verleiding om rechter teefje met vele bruine stippels (op bovenste foto) aan te schaffen.  Ze, Isabel ( naam al door mij bedacht moest beginnen met een I) is nu al 8 weken en de komende tijd hebben we eigenlijk helemaal geen tijd om een pup liefdevol op te vangen en om goed op te voeden.