maandag 29 augustus 2011

Mijn liefste Adriaan.


Adriaan een meer dan goed, lief en mooi mens, mijn unieke zoon.
Als men weet wat hij allemaal heeft moeten doorstaan, 12 operaties in het Sofia Kinderziekenhuis en nog zoveel meer ellende........
Ik heb meer dan respect voor mijn lieve zoon Adriaan. Ik houd zo zielsveel van mijn Adriaan !
De laatste foto van Adriaan door mij gemaakt bij ons met uitzicht op de Chartreuse.
Een gevonden haasje zonder ouders werd gered door Adriaan.

Gewoon een glaasje water in dit geval geen "Brugse zot"of "la chouffe" zijn favoriete biertjes.


In de Mug te Middelburg met Adriaan 2008, na 6 maanden Zuid-Afrika zijn weer terug in Europa.

Adriaan te paard in de "karoo"bij ons in Zuid-Afrika.



Adriaan als meer dan begaafd golfspeler in Grenoble bij ons afgelopen maart.


Adriaan bij ons in Zuid Afrika 2008. Hij heeft meer dan genoten bij ons !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten