woensdag 23 januari 2008

Na het vorige bericht zou je denken dat ik doordraai.

Gewoon een grapje, of niet het vorige bericht!

Vandaag was ook heel speciaal! Naar Zwijndrecht vanmorgen geweest met honden voor legalisatie van de gezondheidsformulieren.
Ter plekke constateerde ik 1 fout, na verificatie in Kaapstad stond er nog een fout in!
Met veel fax en vlieg werk is het recht gebreid, hoop ik. Ik heb heel weinig vertrouwen in de autoriteiten van Zuid-Afrika.
Het visum is door computer crashes bij de ambassade in Den Haag vastgelopen.
Voor morgen 12 uur moet ik weten waar ik aan toe ben. Si non, dan blijven de hondjes gewoon hier. Of wij gaan als toeristen op vakantie naar Zuid-Afrika.
Ondanks alles, heerlijk en gezellig gegeten bij Siety en Imro vanavond. Met Jetske erbij.
Matras en rest geleend bij Siety, om Jets toch nog 1 nacht bij ons te hebben in Middelburg. Morgen, ........................................................??????????

Geen opmerkingen:

Een reactie posten